Alaturati-va meselor rotunde de la Cities of Tomorrow #11, pentru a discuta probleme si tematici de actualitate si a gasi impreuna solutii de imbunatatire. Cele 10 mese rotunde sunt un element central al evenimentului, bazate pe interactivitatea si contributia tuturor participantilor, fiind axate pe solutii viabile si input din toate sferele conexe. Va prezentam pe scurt temele meselor rotunde si intervalele in care vor avea loc: |
|
|
21 martie 2023, online (platforma Zoom) 09:00-11:00 - Siguranta oraselor 11:30-13:30 - Economie circulara 14:00-16:00 – Dreptul Constructiilor 22 martie 2023, online (platforma Zoom) 09:00-11:00 - Digitalizare & Guvernanta oraselor 11:30-13:30 - Mobilitate 14:00-16:00 – Turism, Lifestyle & Cultura 23 martie 2023, online (platforma Zoom) 09:00-11:00 – Eficienta energetica& Managementul energetic 11:30-13:30 – Finantare & Fonduri UE 14:00-16:00 – Reconversie & Revitalizare 24 martie 2023, hibrid – fizic: hotspot (Cladirea The Mark, Grivitei 82-98, Bucuresti) 10:00-12:00 – Echilibrul munca-viata personala |
Inregistrarea pentru mesele rotunde se incheie pe 14 martie. Va invitam sa identificam impreuna cele mai bune solutii sustenabile pentru dezvoltarea oraselor & regiunilor din Romania, solutii care pot creste competitivitatea economica si, in acelasi timp, calitatea vietii cetatenilor!
- Daca doriti sa inscrieti o alta persoana din organizatia dumneavoastra, va rugam sa utilizati acest formular de inregistrare.
- Ultima zi pentru inregistrarea unui proiect/ unei initiative de imbunatatire a calitatii vietii in concursul nostru de proiecte! Va rugam sa accesati astazi acest formular. Mai multe detalii despre concursul de proiecte gasiti aici: https://www.citiesoftomorrow.ro/about-the-competition/.
Persoană de contact pentru detalii suplimentare:
Iulia Enache-Binder
Consultant GreenTech & Tax and Legal | Department Consulting & Services
Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
binder.iulia@ahkrumaenien.ro
Tel.: +40 21 207 91 17
![]()
Partener instituțional:
ANUNȚ IMPORTANT
Vă informăm că începând cu data de 22 octombrie 2019 nu se mai pot face încasări în numerar la sediul RUR.
Tarifele se pot achita fie cu ordin de plată, fie la poștă, în contul
RO12TREZ70020F305000XXXX- TREZORERIA MUNICIPIULUI BUCURESTI, C.I.F. 17244352.
Catre specialistii inscrisi in TABLOUL NATIONAL AL URBANISTILOR:
Avand in vedere faptul ca RUR nu are inca in functie un serviciu de expertiza, va rugam sa ne comunicati, cat mai urgent posibil, la adresa secretariat@rur.ro sau office@rur.ro, cine este de acord sa intocmeasca un punct de vedere, in calitate de specialist, la dosarul unei cauze in instanta, impreuna cu datele d-vs de contact care sa fie transmise instantei de judecata. Totodata, va aducem la cunostinta faptul ca punctul de vedere necesar in cauza, este solicitat persoanei desemnate dintre cei care isi dau acordul, in calitate de specialist, in conformitate cu dispozitiile Art. 330 alin. 3 din CODUL DE PROCEDURA CIVILA, si nu de expert.
10 iunie 2019
INFORMARE DEPUNERE DOSAR STAGIU
Începând cu data de 20 ianuarie 2020 Dosarul de stagiu se va depune doar în format electronic pe platforma PCUe sau la adresa de email: stagiurur@rur.ro.
Pentru informații legate de accesul la platforma PCUe vă recomandăm să consultați „Ghidul de utilizare cetățeni și persoane juridice” la linkul https://edirect.e-guvernare.ro/SitePages/ghiddeutilizare.aspx.
Atenționare!
Orice modificare survenită în timpul perioadei de stagiu profesional (schimbare îndrumător, suspendare etc.) se va anunța la Registrul Urbaniștilor din România, la adresa de email: stagiurur@rur.ro.
Raportul și caietul de activitate care atestă finalizarea stagiului și care vor completa dosarul depus în vederea dobândirii dreptului de semnătură pentru documentații de amenajare a teritoriului și de urbanism, trebuie să fie în conformitate cu informațiile declarate în dosarul de stagiu.